Skip to main site content
Afdeling-Buitengewone-Zaken-Gordon-Vierkant
Partner & Creative Director

Gordon Tiemstra

Positief, creatief, genuanceerd. Gordon ziet altijd wat er beter kan. In de maatschappij, in een project, in een samenwerking. De kleinste waarnemingen van de straat pakt hij als startpunt voor grote verandering. Als echte opstarter is hij vaak betrokken bij het begin van samenwerkingen. Hij focust zich daarbij op het strategisch inrichten van het proces. Wanneer kun je gas geven en wanneer remmen? Wat is de juiste toon en timing voor een experiment? Hoe maken we het nóg groter?

Mail Gordon

“Ik ben blij als ik zie dat mensen krachtiger worden door de middelen die Afdeling Buitengewone Zaken ontwikkelt. Als we systemen menselijker weten te maken.”

Gordon combineert strategie met creativiteit. Is grof en genuanceerd tegelijk. Energiek en optimistisch. Hij durft zijn stem te laten horen, begrijpt het politieke spel als geen ander en brengt de vaart erin. Gordon valt op omdat hij abstracte uitdagingen dichtbij de mens weet te brengen. Hoe ziet dit eruit in een alledaagse situatie? Tastbaar en tactvol, zodat het publiek er iets mee kan. Een vliegende start dus.

Waar ziet Gordon een kans liggen op gebied van social design? 

“Ik wil dat vraagstukken en social design elkaar beter weten te vinden. Dat lukt nog niet altijd. Uiteindelijk gaan bijna alle vraagstukken over de mens en interactie met systemen, ook al lijkt het soms niet zo. Ik zoek die verbinding door de juiste vraag boven water te halen. Het gaat om héél veel vragen stellen.”

Afdeling-Buitengewone-Zaken---Gordon-Tiemstra---1
Afdeling-Buitengewone-Zaken---Gordon-Tiemstra---2

Cases van Gordon

Bekijk alle cases