Nederlandse Spoorwegen Customer journey: We ontwikkelen samen met de NS een 9+ beleving voor haar reizigers Gebruikersonderzoek Customer Journey Mapping Concept Ontwikkeling
Duizel in het park De Rotterdamse waterproblematiek. Hoe los je die samen met inwoners op? Wicked Problem Gebruikersonderzoek Social Design
Nationale Nederlanden Continu ontwikkelen we vernieuwende diensten voor Nationale Nederlanden Design Research Gebruikersonderzoek Service Design
Stedin We ontwikkelden een sterk communicatiemiddel voor de energietransitie Rapid Prototyping User Interface Ontwerp Gebruikerservaring
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid We werken aan een scherpe strategie voor de toekomst van het Beeld en Geluid museum Innovatiestrategie Design Thinking Proof of Concept
Gemeente Amsterdam Wicked problem: We creëren een betere spreiding van bezoekers in Amsterdam Participatie Needfinding Social Design
Autotaalglas Zo verbeteren we met experimenten continu de klantreis van Autotaalglas Proof of Concept Customer Journey Mapping Service Design
Studio Wolfpack Zo onderzochten we waar het nieuwe huishoudboekje aan moet voldoen Prototyping Needfinding Social Design
Basic-Fit Zo ontwikkelden we een sportieve dienst voor Basic-Fit Back-end Ontwikkeling Agile Product Ontwikkeling User Interface Ontwerp
Eigen initiatief De toekomst van IoT? We brengen een breed publiek op de hoogte Design Research Internet of Things Concept Ontwikkeling
Oerol We haalden inspiratie op voor de theatermakers van Oerol's volgende editie Veldonderzoek Holistische Aanpak Gebruikersonderzoek
Tropenmuseum Zo brachten we het Tropenmuseum buiten hun muren Concept Ontwikkeling Gebruikerservaring Creative Direction