Service Design

Succes wordt steeds vaker afgemeten aan de waarde die een bedrijf of organisatie aan een product of dienst kan toevoegen. Dit staat lijnrecht tegenover oudere en meer banale succesfactoren zoals het kunnen bieden van de laagste prijs of het hebben van een digitale voorsprong op de klant. Service design helpt je om te ontdekken welke meerwaarde jij kunt bieden en hoe je deze in de praktijk kunt brengen. Wij helpen je om te anticiperen op de behoeften en wensen van de klant, om de juiste dienst en ervaring daaraan te koppelen en om het product effectief in de markt te kunnen zetten. Dit kan resulteren in een fenomenale klantenservice, kledingadvies op maat tijdens het winkelen of het op de wenken bedienen van gestrande treinreizigers.

Met Service Design bieden wij de mogelijkheid er achter te komen hoe je huidige inspanningen kunnen worden geheroriënteerd op onontdekte krachten en hoe nieuwe inzichten over klantdoelgroepen kunnen leiden tot de ontwikkeling van nieuwe producten. Dit levert niet alleen meer winst en efficiëntie op, maar leidt ook tot meer strategische focus en organisatorische verbetering.

We helpen organisaties, van overheden tot technische bedrijven, om complexe veranderingen te ondergaan. We helpen hen sociale uitdagingen te begrijpen door de ware behoeften en wensen van de klant centraal te stellen. Door middel van klantonderzoek en iteratieve prototypes en pilots gaan we op zoek naar gestroomlijnde, klantgerichte processen die voordelig zijn voor zowel klant als organisatie. We doen dit vanaf dag één van het traject en verminderen zo direct risico’s.

Laat Service Design je helpen om als organisatie relevant voor de klant te blijven, meer te kunnen bieden dan de concurrent en klaar te zijn voor toekomstige veranderingen.

Meer weten?

Neem contact op met voor een afspraak of lees meer
Mail nu Over ons

Jan Belon