Innovatie Audit

Op zoek naar kansen voor verbetering? Een innovatie audit is een 1-daagse interne sessie waarbij intensief mee wordt gelopen binnen jouw organisatie en vol gebruik wordt gemaakt van je diensten. Op deze manier achterhalen we snel waar kansen zijn voor verbetering binnen jouw customer journey.

Als je dag in dag uit bezig bent met het bedienen van je doelgroep kan het knap lastig zijn om te zien of je dienstverlening wel up to date is of ergens hapert. Omdat wij als ontwerpers tijdens een innovatie audit je dienstverlening zelf ervaren kunnen we zien waar kansen liggen én op welke manier deze verbeterd kan worden. Je krijgt dus niet alleen een overzicht van je klantreis, aan het einde van een innovatie-audit heb je ook voorstellen van concrete acties en experimenten hoe je het kan verbeteren. Daar kan je pas echt mee aan de slag!

Veel voorkomende vragen

  • Hoe staat mijn dienst(verlening) er voor? Wat kan er beter?
  • Hoe ziet mijn customer journey er eigenlijk uit?
  • Ik wil graag vernieuwen maar weet niet waar te beginnen?

Wat je krijgt

  • Customer Journey Map
  • Overzicht van kansen en bedreigingen

Het resultaat

  • Analyse van huidige dienstverlening
  • Concrete actiepunten voor innovatie
  • Innovatiegerichte organisatie
Maarten van den Berg
Innovatie Manager bij Autocompleetglas Nederland
Een externe in je bedrijf die vreemd is in de branche en kansen ziet...dat is belangrijk!
meer weten?

neem contact op met voor een afspraak of lees meer
mail nu over ons

Gordon Tiemstra