Innovatie Audit

 

Kom er achter waar er voor uw bedrijf of instelling innovatiekansen liggen door middel van een tweedaagse audit door onze design experts. Wij brengen uw volledige customer journey in beeld, van het eerste contactmoment tot en met het daadwerkelijke gebruik van uw product of dienst. Vervolgens maken we een procesweergave van het contact van de klant met de organisatie.

In de twee auditdagen ontdekken we verbeterpunten binnen de customer journey en maken wij inzichtelijk waar het klantproces gestroomlijnd kan worden. We bestuderen gebeurtenissen en gedragingen, nemen interviews af en proberen waar mogelijk verbeteringen aan te brengen en te toetsen. We achterhalen de behoeftes van de klant en zodoende kunnen we innovatiekansen aanstippen waarmee de klanttevredenheid opgeschroefd kan worden.

De audit bestaat uit een intake gesprek, twee dagen veldonderzoek en een eindpresentatie waarbij concrete verbeteringen van de customer journey overgedragen worden. Door middel van onze audit verhoogt u de positieve ervaring en efficiëntie van de customer journey binnen uw bedrijf, dienst of instelling. Zorg dus dat u niet achterop raakt en check de gezondheid van uw bedrijf of instelling door middel van onze Innovatie Audit.

Meer weten?

Neem contact op met voor een afspraak: Mail nu

Jan Belon