We confronteerden modeliefhebbers met hun duurzaamheidsprofiel

Tijdens Vogue Fashion’s Night Out dook A/BZ voor Filippa K in de dagelijkse gebruiken van de bezoekende fashionista’s. In strakke witte overhemden doken we de winkel in en schotelden deelnemers vragen voor over hun unieke reinigingsmethoden, strenge aankoopbeleid en duurzame materialen.

Aan de hand van de antwoorden kreeg iedere deelnemer direct zijn bijpassende fashion-profiel toe gemaild, van Brandfan tot Verzorger. Hierin kreeg Filippa K de mogelijkheid om producten voor te stellen die hem of haar op het lijf geschreven waren.

Een doordacht gesprek

Samen met Filippa K zijn we gaan nadenken over hun kernwaarden stijl, simpliciteit en kwaliteit en hoe we die door konden voeren in het concept, de ambiance en de manier waarop de bezoekers benaderd werden. Naast deze waarden werd ook duurzaamheid hoog op de agenda geplaatst, een gegeven dat niet alleen in de kledingindustrie juist vertaald dient te worden. Tijdens Vogue Fashion's Night Out was een doordacht gesprek over de opzet van je garderobe, de herkomst van je kleding en de verzorging hiervan een welkome verdieping tussen al het champagne geweld.

Meer weten?

Neem contact op met voor een afspraak of lees meer
Mail nu Over ons

Gordon Tiemstra